Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)

K: Hogyan léphetek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal?

V: Egyszerűen elérheted ügyfélszolgálatunkat az online kapcsolatfelvételi űrlapunk segítségével. Látogass el a Kapcsolat oldalra, töltsd ki a szükséges mezőket (név, email cím, üzenet), majd küldd el az űrlapot. Ügyfélszolgálati csapatunk átnézi kérdésedet és a lehető leghamarabb válaszolni fog. Célunk, hogy 24-48 órán belül válaszoljunk munkanapokon. Fontos: az ügyfélszolgálati email címünkre közvetlenül küldött leveleket nem fogadjuk; minden megkeresést az online kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül kell beküldeni.

 

K: Hogyan állíthatom össze a Blooming Heaven-t?

V: A Blooming Heaven összeállításához kövesd a weboldalunkon található részletes útmutatót. Megtalálhatod a lépésről-lépésre vezető útmutatót, vizuális segédletekkel és tippekkel együtt, amelyek segítenek az összeszerelésben. További információért látogass el az Útmutató oldalra.

 

K: Mikor érkezik meg a rendelésem?

V: Célunk, hogy a megrendelésedet a vásárlástól számított 2-3 munkanapon belül kiszállítsuk. Ez az időkeret lehetővé teszi számunkra, hogy feldolgozzuk, becsomagoljuk és kiszállítsuk a rendelésedet, hogy az tökéletes állapotban érkezzen meg. Kérjük, vedd figyelembe, hogy a szállítási idő a helyszínedtől és a szállítmányozó esetleges késéseitől függően változhat.

 

K: Nyomon tudom követni a rendelésem?

V: Igen, nyomon tudod követni a rendelésed! Amint a termékedet feladtuk, emailben kapni fogsz egy nyomkövetési számot, amelyet felhasználhatsz a webáruházunk nyomkövetési oldalán. Ezzel az információval követheted a csomagod állapotát és a várható kiszállítási időt.